خوبصورت بالوں کے لیئے قدرتی ٹوٹکے

 میک اپ چاہے کتنی ہی محنت سے کیا گیا ہو اگر بال چہرے کی مناسبت سے نہ سنوارے جائیں تو ساری محنت بے کا ہے لیکن بالوں کو سنوارنے کا لطف تب ہی آتا ہے جب وہ ملائم ، چمکدار اور صحت مند ہوں۔

1نسخہ نمبر

اگر آپ چاہتے ہیں کہ بال دھونے کے بعد الگ الگ نظر آئیں تو بالوں کی جڑوں میں دودھ کا ہلکا سا مساج کرنا چاہیے ا سکے بعد نیم گرم پانی میں لیموں کا رس نچوڑ کر بالوں میں ڈال دیا جائے تو بال جھڑنے بند ہو جائیں گے اور الگ الگ نظر آئیں گے۔

لیموں کے رس میں پانی ملا کر سر دھوئیں چند دنوں میں خشکی دور ہو جائے گی۔

2نسخہ نمبر

بالوں میں چمک پیدا کرنے کے لئے سرکے کا استعمال بہت مفید ہے۔ سفید سرکہ ہلکے رنگ کے بالوں اور رنگ دار سرکہ سیاہ اور  گھنے بالوں کے لئے بہتر ہے، اگرچہ سرکہ قدرتی اور اصل پھلوں کا بنا ہو۔

3نسخہ نمبر

سیکا کائی اور آملہ کے پانی کے ساتھ دھونے سے بال چکنے اور ملائم ہوتے ہیں۔ اور سفید بال کالے ہونے لگتے ہیں۔ دھونے کے بعد اگر آپ بالوں پر ناریل کا تیل لگا دیں تو آپ کودوگنا فائدہ ہو گا۔۔

4نسخہ نمبر

ماش کی دال بھگو کر پیس لیں اور اس کا پیسٹ سر پر لگائیں ایک گھنٹے کے بعد سادہ پانی سے سر دھو لیں، یہ بالوں کو لمبا کرنے کے عمل کو تیزی سے بڑھاتا ہے۔

5نسخہ نمبر

 بال مظبوط کرنے کے لئے کدو کو گرائنڈ کر کے عرق نکال لیں اور بالوں پر اس طرح لگائیں کہ تمام بال اس عرق میں تر ہو جائیں، آدھے گھنٹے تک لگا رہنے دیں،خشک ہو جائے تو دھولیں۔